معاون استاندار کرمان: 

تمام توان استان برای برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی گذاشته شده است 

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی کار دلی است و همه از جان و دل پیگیر اجرای بهتر این اجلاسیه هستند. 

دومین نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیرغلامان حسینی چهارشنبه ۱۶ خرداد در محل دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان برگزار و گزارش چهار کمیته هماهنگی و پشتیبانی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی، هماهنگی امور اقتصادی و برگزاری مراسم، اطلاع‌رسانی و تبلیغات ارائه شد.

علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان در این نشست گفت: کار‌ها براساس برنامه اجلاس در حال انجام است و محل اسکان مهمانان نیز در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: با مدیران خطوط حمل و نقل ریلی، هوایی و زمینی هماهنگ شده که با ورود مهمانان به استان آن ها را تا محل هتل همراهی کنند، همچنین برای خدمات لجستیک و خودرویی از لحظه ورود تا خروج مهمانان با شهرداری هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: برگزاری اجلاسیه پیرغلامان حسینی کار دلی است و همه از جان و دل پیگیر اجرای بهتر این اجلاسیه هستند و همه مواردی که برای سفر مدنظر است با مجموعه‌های مرتبط گفتگو و پشتیبانی‌های لازم مدنظر قرار گرفته شده است‌.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار